onsdag 25 maj 2011

LÅNG FRUKOST

Snyggelig snyggt Hem. Bild hittat på nätet.


Coffee, Juice & Yoggi



Idag blev det en lång och mysig frukost här hemma. Vi passade på eftersom att vi är hemma idag igen. Usch, vad det har hostats inatt!


Så jag känner mig inte direkt super duper pigg, men efter en dubbel espresso så känner jag mig iallafall lite piggare ;)


Under morgonen så har jag tagit emot ett spännande telefonsamtal :) jag får se vart det leder ;) Jag tror att det kan resultera i något bra!


Idag måste jag prova på någon känd huskur....jag syftar på hostan och framför allt rösten... känner inte att jag har tid att vara hemma och känna mig krasslig längre ;)


Har ett och annat som jag måste ta tag i.


Till er som känner er piggelin, ha en toppen dag!


Kram Fia

Inga kommentarer: