tisdag 26 april 2011

YOU FIND LOVE...







......IN MY KITCHEN.


Välkommen nya arbetsvecka. Som för mig började med en ledig/fri dag.

En styling som hoppades av i sista stund....vilket resulterade i ytterligare en ledig dag för mig.


Så även lilleman fick en hemmadag idag!







Dagen började vi med en lugn och skön förmiddag hemma.

Sen åkte vi till Kungens kurva där vi tillbringade några timmar ;)




Även en del hemma fix har hunnits med.

Till köket har jag köpt en trasmatta, vad tycks??

Kanske inte jätte praktiskt med matta under köksbordet när

det finns småbarn i huset....men jag tycker att det är mysigt och ombonande :)


Ikväll lyser det värmeljus lite här och där = hög mysfaktor!





Nu ska jag slå mig ner i soffan en stund ;)



Imorgon blir det jobb igen,


Sov gott!

Inga kommentarer: