tisdag 19 april 2011

HEMMAFIX & FÖRBEREDELSER


Kvällen har ägnats åt hemmafix & förberedelser.





HEJ HOPP!!





Hur mår ni denna härliga Tisdag?


Idag känner jag att tiden inte riktigt räcker till.... har så mycket som jag känner att jag vill ha gjort denna tisdag mitt i påskveckan ;)


Japp, denna kväll har rusat lika fort fram som vanlig, när man har

en hel lista med " TO DO´s" innan det är dax att ta påskledigt senare i veckan.


Hemmet har fått sig en omgång...lite "stylisch" med andra ord ;)

och en hel del plock & fix med tvätt här hemma.


Har även hunnit plocka lite bland mina nya vårkläder ;)


Dax att plocka undan lite av de tjocka kläderna som just nu tar mycket plats i garderoberna efter denna kalla och långa vinter....nu görs plats till lite tunnare, lite ljusare, lite nyare kläder. Känns lovely!



Y



Nu tillbaka till mitt fixande :)




Ooops, dax att lägga fram Elliot´s lilla påskoutfit....så att jag inte glömmer bort den

till hans påskfirande på förskolan imorgon!




Godnatt!


Inga kommentarer: