torsdag 28 april 2011

GLASKLART!





Grrrrr.......

Så här mycket fönster är ingenting för mig!






FRÅN GOLV TILL TAK!




I´m so happy I´m so glad that i met you, I have to thank you and thank you means mercy!




Japp, gissa om jag är lycklig....alla fönster i huset har idag blivit tvättade :)

Underbart!

Så nu är dom skinande rena....så här fina har dom aldrig varit tidigare.

Det var värt att ta hit ett proffs ;)




Så jag har iallafall konstaterat att det inte skulle passa mig att ha ett stort, pampigt, lyxigt och nytt hus i stilen ovan med fönster från golv till tak.....hjälp....det finns inget värre än skitiga fönster så det vore nog en mardröm för mig.



Fönster + Barn är inte heller någon bra kombo. Så frågan är nu: Hur länge kommer våra nytvättade fönster att få vara fläckfria?

Jaaa, här hemma är det nog bara lilleman som kan svara på det :)



Men än så länge njuter jag för fullt.



Sov gott allihopa!

Inga kommentarer: