tisdag 12 april 2011

BADRUMSFIX!

Bild: Home & Cottage.



Idag fixar jag till mitt badrum där accentfärgen just nu är orange...inte direkt min favvofärg men det är inte vi som har valt den klatchiga färgen ;) Badrummet går i vitt och orange i nuläget, vanliga vita 10x10 plattor och sen en orange bård som går runt hela rummet, blääää, nu har jag verkligen tröttnat, på riktigt!




BADRUMSFIX & SMÅ TRIX!



Godkväll bloggisar :)


Det har varit mycket jobb och framför allt styling den senaste tiden, men mitt eget hem har helt och hållet hamnat i skym undan den senaste tiden....så efter dagens jobb så bestämde jag mig för att ta tag i vårat hem ;)


Idag blev det badrummet som fick fixas. Där behövs det en rejäl makeover!


Och med små enkla knep så ska jag nog få lite bukt på vårat så trista badrum :)


Vill gärna göra en stor renovering där....men stop! Än så länge fyller badrummet den funktionen de ska göra, så jag får nog hejda mig några år.... det är inte funktionen utan utseendet på vårat badrum som jag inte tycker duger!


Vad knasig man är!!


Matrialist, javisst!


Visar er bilder en annan dag när det är klart ;)


Sov gott


Y




Inga kommentarer: