lördag 19 mars 2011




Snygga Gisele Bündchen i vacker H&M reklam!
Romantiskt.
I´m Back!
Godmorgon alla gulliga bloggisar ;)
Nu är jag tillbaka. Ursäkta denna ofrivilliga bloggfrånvaro.
Men jag har varit sjuk, sängliggandes i ca, 1 vecka.
Men nu är jag äntligen på benen igen.....men tröttheten efter infektioner och hög feber m.m
håller sig fortfarande kvar. Men jag är sjukskriven och får ta dagarna som dom kommer...
mina dagar består nämligen av väldigt mycket vila.
Finns inte så mycket krafter än, men snart är jag back in buisness ;)



Välkommen hit vill jag hälsa alla nya besökare :)
Kul att ni kikar in hos mig!







Ett stort tack också till alla er gulliga som lämnar fina kommentarer
och tack för London tipsen ;)
I nästa vecka bär det av.....hoppas att jag hinner bli ännu bättre tills dess.
Har ni fler tips så blir jag jätte glad om ni vill dela med er av
dom här på bloggen.
Det är säkert fler än mig som vill ha Londontips :)


Nu till alla er söta
Ha en mysig Lördag





CARPE DIEM!

3 kommentarer:

Camilla sa...

Hej vännen! Skönt att du är tillbaka!!!!
Kram

A House With A View sa...

Nej men usch och fy för baciller, inget kul! Skickar massor med krya-på-dig-kramizar :))

Häääärliga bilder du bjuder på!!

Kraaaaaam aka

Unknown sa...

Tack tjejer ;)
Ni är för goa
Pussar & Kramar till er