söndag 27 mars 2011

LOVELY LONDON!



Här sitter jag och njuter av det underbara vår vädret

i underbara St. Patricks park i London.

Vilket väder!

Y





I´m Back!



Sitter just nu och tittar igenom alla bilder från min lilla

Londonresa som jag kom hem från i natt.

Det har varit såå himla mysigt.



Det har varit en riktigt mysig tjejweekend:)


Mycket shopping, sevärdheter, tjejsnack, trevliga middagar, många fika stopp

och så har vi fått uppleva årets uteserveringspremiär ;)


Och i London hade våren kommit på riktigt!


Jag kommer att visa er mer från min resa en annan dag....

nu är det snart läggdax för mig i morgon väntar jobbet igen efter

en lång sjukskrivning.



Godnatt tjejer!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Fia!
Tack för en härlig resa! Vad fin din hemsida och blogg är! Kram Maria
ps. det var s:t James park vi var i ;-)

Unknown sa...

Tack själv Maria :) bra att du rättar mig ;)
Den var verkligen värt ett besök!
Håll utkik snart kommer det fler bilder.
Stor kram Fia

A House With A View sa...

Välkommen hem! Vilken jättehärlig bild och vad fin du är på den!! Borta bra men hemma bäst! Men nog är jag bra avis på din resa, vill OCKSÅ åka bort :))

Kraaaaaaaaaaaaaam aka