söndag 6 februari 2011

SOVRUMSDETALJER!


LJUSTERAPI & SOVRUMSDETALJER!
Min Söndag har även den gått i ljusterapins tecken ;)
Samtidigt har mina tankar gått i banor som handlat om
en hel del fina sovrumsdetaljer....
Kolla in kollaget ovan :)
Hmmm, låter det som en skum kombo??
För mig har det kommit helt naturligt...både jag och C har
nämligen gått loss fullkommligt med den
älskade vita målarfärgen i hela
vårat blivande sovrum!
Här snackar vi väggar....golv.... osv.
Här snackar vi helt enkelt om värdens bästa ljusterapi
"En vit dröm"
Följ oss gärna i vårt lilla projekt...som startade med att vi äen en gång
här hemma "bara" skulle byta lite sovrum med varandra....
japp, tro´t eller ej....men här hemma byter vi sovrum
lika ofta som andra byter underkläder känns det som ;)
Skämt och sido...men ni som följt mig här på bloggen ett tag börjar nog undra
på riktigt nu...om vi verkligen är helt normala!
Till er som kanske en liten lite smula börjar ifrågasätta våra ständiga
byten av sovrum här hemma kan jag nu äntligen lugna
och säga: Detta är för sista gången :)
Ha ha ha
OJ, vilket långt inlägg det blev, bäst att jag kryper till sängs nu
innan jag tråkar ut er fullkomligt!
Men om det är någon som bara är lite lite nyfiken
på vad vi gjort denna gång....
så lovar jag er att det inom snar framtid kommer att
bjudas på en bildkavalkad utav min "vita dröm" sovrumsrenovering!
Så håll utkik!
Nu NATTI natti
Y

1 kommentar:

Jenny sa...

Hej hej!
Kikar in och lämnar ett litet avtryck!
Fin blogg du har!

Kram