måndag 3 januari 2011

SKÖNHET

Drömhem & Trädgård


SKÖNHET & HÄLSA


Känner du för att piggas upp lite i vintermörkret?







Pigga upp dig i vintermörkret med vackra tvålar och
blommiga parfymer. Låt ljuvliga dofter och accessoarer
försköna badrumsskåpet.

Y



Själv så njuter jag av att låta ett doftljus sprida sin arom
i badrummet eller varför inte en rumsspray
med någon av favoritdofterna :)



Andra saker som jag uppskattar att ha hemma är en söt tvättblomma,

ljuvligt badsalt/skum, hårinpackning, fotkräm,

ansiktsmask och något ljuvligt att

smörja in min vinterbleka hud med ;)



För mig är det viktigt att pyssla om mig själv och jag älskar krämer, masker,peelingar, hårinpackningar m.m
Det känns alltid lika lyxigt när man köper nya produkter ;)
Så nu vet ni det ;) är det fler än jag som älskar hud/hårvårdsprodukter?
Hej så länge!
Y
Psst. Nu smörjer jag in mina händer med en kräm från Elisabeth Arden, ska strax lämna kontoret för idag.




1 kommentar:

Fröken Vit i Madickenhuset sa...

Hej Fia!

Vilket gulligt välkomnande jag fick av dig!
Det var faktiskt väldigt roligt att börja blogga igen...
Men vad roligt att du också håller på med inredning!
Såg också att du bor i Stockholmsområdet, vilket ju jag också gör. :-)
Vi hörs igen!
Kram Fröken Vit i Madickenhuset Ingela