lördag 25 december 2010

GOD FORTSÄTTNING

1:a mötet med tomten denna Julafton :)
Vilken Lycka.
Julaftons dagen firades hos svägerskan och svågern.

JULDAGEN = MYSDAGEN
Godfortsättning önskar jag er alla!
Hur har ni det?
Jag hann inte in & hälsa alla en God Jul igår,
men firandet började ganska tidigt för oss igår ;)
Hoppas att ni alla hade en underbar JULAFTON.
Åh, vad det är mysigt med Jul, men varför all denna stress
inför denna högtid???
Den frågan ställer jag mig själv varje år....
Jag blir sååå trött på mig själv, julen ska bara vara mysig tycker jag...
men lite smått stressad var iallafall jag i år igen
ända in i det sista.....
Bloggerskan själv vaknade på Julaftons morgon med värdens
ögoninflammation!! suck.
...................
Dagen spenderade vi hemma hos Svägerskan och svågern.
Med hela "makens" familj"
Vi hade en väldigt lugn och skön Julafton.
Men med mycket av allt ;)
trevligt sällskap, god mat, mycket julklappar,
många glada barn, mycket gott i glasen
och massor av Julgodis.
Y



2:a Mötet med tomten denna Julafton. Julaftonens kväll spenderade vi hos Mamma & T.

Efter Kalle Anka begav vi oss vidare till mamsen & T ;)
Där möttes vi av min familj.
Och då blev det mer av det goda ;)
Vi började kvällen med ett fint uppdukat Julbord med
massor av godsaker ;)
Under kvällen njöt vi av :
Underbar julmusik i högtalarna, besök av tomten ( 2:a gången denna Julafton)
goda viner, mycket skratt och en super nöjd liten kille :)
Tack alla för en mysig dag
I Love You!
Y

Inga kommentarer: