tisdag 9 november 2010

VARDAGSRUMMET



Gaah, vad tiden springer iväg ......
Det blev inte många bilder!
Åh, det blir inte alltid som man tänkt sig....ville ju visa er bilder från hela mitt
vardagsrum ikväll, men jag får liksom ta ett hörn i taget ;)
I en annan del av rummet pågår nämligen julfotografering,
jag har fullt upp med andra ord!

Men det har i allafall hänt en hel del i vårat vardagsrum den sista tiden.
Väggarna har målats vita, en svart liten fondvägg har målats, en vit
schäslong KIVIK har fått flytta in hos oss, nytt vardagsrumsbord
HEMNES likaså.
Än är det inte helt klart!
Gardiner ska inhandlas och lite annat smått & gått som står
på min inköpslista :)
Dom senaste nykomlingarna hemma hos oss är den grå lampskärmen och
den nya DAY Kudden som ligger i schäslongen :)
Åh, jag är så glad över mina senaste nyttillskott, som dessutom är inhandlade
på favvo butiken MATHILDE på Hamngatan i Stockholm.
Vet ni vad.....nu får jag säga Tack & Hej för idag
Ska fortsätta en liten, liten stund med fotograferingen här hemma.
Snart kommer nämligen mitt första nyhetsbrev!
Vill du anmäla dig till Nyhetsbrev kika in på More of White
lämna dina kontaktuppgifter i kundformuläret så
kommer det snart ett nyhetsbrev till dig också.
Y

Inga kommentarer: