fredag 5 november 2010

MYSBELYSNING



SNART MIN!
Igår beställde jag denna fina ljusslinga med 50st lovely små blommor :)
Ljusslingan är beställd hos HELENA SKARP och UTHUSET I STAN.
Så att ni vet om det är någon mer än mig som blir
förtjust i denna fining!
Y



Åh, det kommer att bli så himla fint i vårat vardagsrum.
Förresten, hur mår ni bloggisar?

Här hemma är det fortfarande sjukstuga.....suck....det är verkligen sååå himla jobbigt!

Stackars C ligger helt utslagen idag :(

Så det stora kalaset som vi skulle ha imorgon för mina fina killar...har tyvärr blivit inställt.

Nu hoppas jag att vi snart får vara friska och krya igen är så trist att ha sjukstuga hemma.
Nu önskar jag er alla godnatt
Stor Kram
Fia

1 kommentar:

Anonym sa...

Väldig mysig belysning du har beställt! Jag skulle verkligen vilja gå in den affären på riktigt, har höst att det är SÅ mycket fint där! Hoppas du blir nöjd med leveransen :)
Vi ses igen! Kram Annika