söndag 17 oktober 2010

RIGHT NOW!



Hemma hos oss just nu!





Vardagsrummet får sig en ansiktslyftning....
Planerat sedan länge, men det har inte blivit av förrän nu!




Väggar spacklas, slipas och målas vita :)
Fräscht blir det!
Men vilken tid det tar....
Nu har vi snart bott i en salig röra sedan 5 veckor tillbaka......
jag pallar snart inte längre.
Så golven som också ska bli vita, får vi behålla i ek ett tag till
annars tror jag att det tar knäcken på oss!
Det får vi helt enkelt spara till sommar halvåret,
då man vistas ute stora delar av dagarna.


Loftet har ju också fått sig en ansiktslyftning!
Jag kan nu avslöja för er bloggisar.....
vad ska loftet användas till??
Först var det planerat att det skulle bli masterbedroom ;)
.............
Men jag och C hade delade meningar när det gällde sovrum
på övre våningen!
Så i sista stund har vi ändrat planerna.
Loftet kommer att förvandlas till
ett

Jag har lovat er bilder....det kommer,

men än så länge är det fortfarande kaos här hemma.

Yes, nu vet ni vad vi har haft för oss i helgen ;)

KRAM FIA



1 kommentar:

A House With A View sa...

Wow vad himla fint det blir - sååå fräscht!! Loftet ser supermysigt ut och vad spännande med dina planer! Hoppas förstås få se meeeera!!


Stor kramiz aka