lördag 9 oktober 2010

MYSIGASTE LÖRDAGEN!



LÖRDAGSMYS PÅ SKRÄDDERIET!






Gokväll bloggisar hoppas att ni har en trevlig helg, hittills?

Själv så befinner vi oss i Kinna, i goda vänners sällskap :)

Vi är iväg på en liten weekendresa........



Här firas det för fulla muggar :)

Fredagkvällen bestod av riktig tjejkväll.

Två goa tjejer skulle firas, och det gjorde vi också......
det började med ett glas bubbel :) sen blev det godaste 3 rättersmenyn
med fin dricka i glasen!

Senare begav vi oss vidare ut för några goda drinkar och dans.

Vi hade en toppen kväll.

Tack sötaste för allt!





Här sitter jag och min stora kärlek och myser i solen.
Viken vacker dag!

Lördagen spenderades i Kinna Centrum.

Där besöktes mysiga skrädderiet, med sin underbara trädgård, goda mat
och sen är det helt enkelt väldigt cozy.....kan verkligen rekommendera om ni någonsin besöker
lilla Kinna ;)




I sandlådan spenderde min lilla älskling tid.



Men pricken över i:et denna dag var ju ändå denna lilla mysiga lifestylebutik.
Shop around the corner.




Här ifrån kom jag med en kasse innehållande många små
fina saker ;)



Verkligen värt ett besök!

Super fint & trevligaste personalen

I LIKE!



Vet ni vad tjejer.....först vill jag be om ursäkt för min frånvaro den sista tiden....
Har haft fullspäckat schema så därför har bloggen blivit lidandes.

För det andra....tack för att ni är så gulliga.

Nu måste jag krypa ner i sängen, imorgon förmiddag
väntar lilla A:s dop.

Sov gott

Många kramar från mig!

2 kommentarer:

A House With A View sa...

Vilka häärliga inspirationsbilder! Kul att se bilder på dig och familjen också :))

Stor söndagskramiz aka

Maria sa...

Hej!
Underbara bilder! Roligt att Du tyckte om min butik. Välkommen tillbaka!
Allt gott! Maria