lördag 25 september 2010

NYMÅLAT!



Puuh, nu har jag suttit ner i soffan en liten stund och kopplat av.
HÄR HEMMA ÄR DET NYMÅLAT!

Japp, det är det jag och min kära har pysslat med idag..
Nu börjar det iallafall hända nåt!
Jag tycker att det är så tråkigt i början...
det ser ut som att ingenting händer och att allt går så sakta....

Jaa, med andra ord så har jag tydligen ganska
dåligt tålamod.
Jag älskar att se resultat!


Snart ska ni få se lite av renoveringen, jag lovar.
Men idag är jag alldeles för trött för att
ladda över bilder m.m
Men det är ännu långt ifrån klart.
Men jag måste försöka ha lite tålamod & den som väntar
på något gott........ja ni vet!




Kära vänner, nu är det dax att släcka ner här hemma.
Penslarna ligger på tork och min kropp behöver vila.
See you tomorrow!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Eva heter Jag o brukar kolla in din fina blogg.väntar med spänning på dina bilder.

ha en bra vecka
Kram Eva

A House With A View sa...

Oj vad spännande att se vad ni gjort hemma!!

Önskar dig en fiin vecka!!

kramizar aka

Unknown sa...

Önskar er en toppen vecka också ;)

Aka: Tack för att du är såå gullig och lämnar fina kommentarer :)
Det gör mig glad!

Renoveringen pågår för fullt men lovar att snart visa lite bilder.


Eva: Kul att du har hittat hit :)
Jag väntar också med spänning på alla bilder från min lilla "photoshot" jag kan glädja dig med att avslöja att jag får resultatet imorgon & jag lovar att jag ska ligga i för att få i ordning hemsidan så fort som det bara går! Tack för ditt visade intresse.

Kram Tjejer