onsdag 22 september 2010

HÖSTFÄRG



I Y PURPLE!





Hello Girls! How are you?


Själv känner jag mig riktigt pigg & glad idag.

Kanske det har lite extra att göra med det fina vädret som denna
September Onsdag har att bjuda på ;)

För utanför mitt kontorsfönster mitt i våran vackra huvudstad
är det en helt underbart vackert blå himmel idag.

Det gör mig extra glad!



Något annat som gör mig extra glad just nu är färgen lila.
Det finns så mycket fina inredningsdetaljer i just denna härliga färg ute i butikerna nu.
Lila är min absoluta höstfavorit färg detta år :)

Vilken är din favoritfärg?





Bjuder idag på fin fina bilder från. Bloomingville

Jag är ju inte ensam om att ha förälskat mig i lila;)

Ha en toppen Onsdag

KRAM!

1 kommentar:

HOUSE of ADELA sa...

Underbara bilder!;)

Kram
Adela