söndag 19 september 2010

FULL RULLE




BUSY WEEKEND!




HO HO.......Ursäkta min frånvaro.
Men nu är jag här igen!





Det har varit fullrulle.
Här hemma är vi nämligen mitt uppe i en liten "makeover".
Så här har det borrats, sågats ........ vilket har resulterat i stora förändringar,
men dessutom i ett STORT bombnedslag.
Men, resultatet kommer att bli kanon!



Idag har jag även jobbats en hel del.
På dagens agenda stod det: FOTOGRAFERING!
Nu är hösten här på More of White.
Jag ser starkt fram emot denna säsong :)



Snart ska ni få se bilder av de senaste nyheterna
och resultatet utav dagens hårda jobb.
Men tills dess, så passar jag på att bjuda er på fina höstbilder
från Lantliv, så länge;)
THANKS FOR EVERYTHING!
Y

2 kommentarer:

A House With A View sa...

Oj så spännande med bilderna på "nyheterna", ser fram emot det! Hoppas också få se vad ni har för byggprojekt för er där hemma!

Ha nu en bra vecka!

Stooor kramiz aka

HOUSE of ADELA sa...

Å vilken underbar blogg jag hittade här!=) Länkar dig och hoppas det är ok;)

Kram
Adela