söndag 8 augusti 2010

RUTINER!

Bilder: Skönahem.

NYA TIDER!




Imorgon börjar verkligheten på riktigt!
Den gågna veckan har jag varit i full gång.....
men mina älsklingar har varit lediga.




Så nu har det varit fullt upp med förberedelser här ikväll......
nu är det helt nya tider som gäller.
Tro mig , det kommer inte att bli det lättaste.
Varken att få lillen i säng eller ur sängen!


Men imorgon är det dax igen, klockan kommer att ringa som vanligt.
Och imorgon börjar min lilla skrutt på en ny avdelning på förskolan.
Det har nämligen skett en omorganisering som resulterat
i åldershomogena grupper.
Spännande, nya pedagoger och nya kompisar.



Men just nu har jag en arg och ledsen liten kille som ropar på
mamsen, så det är bäst att jag kilar in och lägger mig med
min lilla skrutt.
Passar på att önska er Godnatt!
Kram!



Inga kommentarer: