fredag 27 augusti 2010

MYSPYS




FAVVO DAGEN ÄR HÄR!




Äntligen är favvodagen här!
Den senaste veckan har varit händelserik....
.....har hunnit med nagelfix, en hel del jobb, shopping, sjukhusbesök & röntgen
av lillens fot som han skadade på förskolan i veckan, mingel på Starbrands showroom,
tagit emot första leveransen av mina höstnyheter och mycket mer.....




Men nu lämnar jag kontoret idag & därmed kan fredagsmyset börja!

Visar idag fin fina bilder från en Göteborgslägenhet som är till salu
Jag gillar den jätte mycket.....tänk er själva att ha en lägenhet
med 3st vackra kakelungnar, bara en sån sak ;)


Bäst att jag kilar....ska möta upp mina killar nere på stan Y





Vi ska på presentjakt!





Sen ska det handlas massa gott :)





Och sen blir det en lugn & skön hemmakväll!
Till skillnad på morgondagen som bjuder på
30-års fest.
Önskar er alla en trevlig helg
Kram!



Inga kommentarer: