söndag 29 augusti 2010

GÅRDAGENS FESTLIGHETER



PARTY PARTY!






Bloggerskan själv :)



Idag mår jag som jag förtjänar om man säger så.

Igår var jag på 30-års fest!



HAPPY GIRLS. Födelsedagsbarnet i mitten.



Åh, det var sååå himla trevligt & det bjöds på massor av gott ;)

Men jag lovar er, jag känner att jag inte riktigt är med i gamet längre!

Usch, vaknade med jobbigaste huvudvärken
imorse.....och upp ur sängen kom jag inte förrän långt
efter lunchtid idag, ooops, tur att det inte händer allt för ofta.




Smile! Jag kände mig lite som en paparazzi igår.
Men det är ju sååå kul med kort.





Alla posade så fint ;)
Tack tack sötaste!





Näe, nu känner jag att det är dax att krypa ner under duntäcket igen ;)
Jag känner mig värd det!
Ha en fotsatt skön Söndag bloggisar
och håll gärna tummarna för att jag känner mig pigg och allert imorgon igen!
Stor kram från mig
Y

1 kommentar:

Maj sa...

Härliga foton! Hoppas allt är bra med dig? Stor kram