måndag 9 augusti 2010

FINITO!

Bilder: Home&Cottage.


NU FÅR DET VARA NOG!




Nu har jag fått nog av huvudvärk och spända axlar för idag.
Ska ta mig en tablett & lägga mig på spikmattan
och hoppas på att jag vaknar upp pigg & alert imorgon.
På tal om spikmatta.....vad tycker ni bloggisar?
Har ni provat på att ligga på en sån?
Vad har ni för erfarenheter?
Själv så är jag väldigt positivt överrakad av denna uppfinning!
Kan rekomendera dig om du aldrig har testat.
För mig resulterar den i skön avkoppling, men jag har hört att vissa
blir pigga av en stuns vila på mattan.
Kul att höra vad den har för inverkan på dig :)
Visar idag fina bilder från HOME & COTTAGE,
bilder som relaterar till vad jag ska göra nu!
Take a shower & go to bed.
Good Night Sweeties!

1 kommentar:

designofluna sa...

Jobbigt med huvudvärk! Hoppas du mår bättre idag!
Kram Malin