torsdag 29 juli 2010

CONGRATULATIONS!

Födelsedagsbarnets fina bukett med rosor prydde
vardagsrumsbordet.



HAPPY BIRTHDAY!
Idag fyller en av Elliot´s kusiner 7-år.
Grattis tjejen på din födelsedag ;)




På kalaset idag så bjöds det på massor av gott, mums :)

Födelsedagsbarnet var nog nöjd med sin dag
och alla fina presenter.
7-år och snart ettagluttare!



Bloggerskan själv i väntan på att få hugga in på alla godaker.....




Elliot ville bara, dagen till ära bjuda på sin "bakdel" ,
vilken liten snålis....men har man kameran upptryckt i ansiktet stup i ett
så förstår jag att man strejkar ibland ;)


Men nu ikväll så är han bra mycket generösare.
Nu bjuder han på sång och dans till
inga mindre än...
MORA TRÄSK!
Lillens nya favoriter, på tal om trollen....
nu kommer han till mig och sjunger och ropar:

Mamma, gör som träsket rör på fläsket!

Va! mitt lilla hjärta, han är inte blyg inte.




Mitt stora hjärta som sitter och softar efter allt gott vi blivit bjudna på.
Nu är vi hemma igen från både landet och från kalaset,
och har precis ätit en varsin god pizza.
hmmmm, precis som att det inte räckte med alla godsaker på kalaset!
Ähh, vi unnar oss en svullar dag idag ;)
Hoppas att ni också har en trevlig kväll
Nu ska jag mysa med mina killar
KRAM!

Inga kommentarer: