onsdag 30 juni 2010

INREDNINGSFROSSA



BETAT AV EN EFTER EN.........
tidning ur högen!
Känner mig full av ny inspiration.
Har varit hemma idag för att kurera mig...min tidningshög
med nya magasin har varit dagens räddning!





Allt ifrån Sommarhus vid havet, en och annan idyll i skogen, New England på västkusten,
söta torp, Fransk vintage, vackra lantgårdar, färgrika kolonistugor,
vindsvåningar i toppklass, pastelliga sommarkök,
charmig snickarglädje & flera drömhus i vitt
har jag läst om idag.





Bilderna ovan kommer ifrån Lantliv Sommarhem.
När ägarna till detta tjusiga hus köpte villan, så var det allt annat
än ett drömhus. När man ser de vackra bilderna är det
svårt att tänka sig att den vackra vita villan i
New England-stil ursprungligen var ett typiskt
1970-talshus i gult tegel

Tur för mig i allafall att jag hade en bunt med olästa tidningar liggandes ;)
imorgon ska jag åka in till jobbet igen.....
moooah...nu är det två dagar kvar.

Sen är det dags för oss att njuta av en lång efterlängtad semester!

Godnatt!


Inga kommentarer: