söndag 30 maj 2010

VÅRAT SOVRUM!



LÄGGDAX!





Jag vill inte att helgen ska ta slut!
Men, nu känner jag att det strax är dax för mig att göra mig redo....
annars kommer jag nog inte upp i morgon ;)




Imorgon är det sista dagen i Maj månad....
Visst att det har varit vissa kanondagar, men om inte jag minns helt fel
så brukar väl Maj vara varmare än det här?!


Fick detta fina ljushus av Elliot idag i morsdags present :)



Håller tummarna för att det blir en kanon sommar!

Visar några bilder på vårat nya "lilla" sovrum.
För särskilt stort är det inte....men när vi tog bort sänggaveln
så fick våran säng plats iallafall....och det känns toppen, vore jobbigt att ha ett sovrum utan säng......

Får visa bilder på Elliot´s rum någon annan dag.

Sov Gott!



1 kommentar:

lilla Tildes hem sa...

hihi, visst kunde det vara lite småjobbigt med ett sovrum utan säng :)))

Trots att sovrummet är litet har du lyckats göra det till ett jättesnyggt och inbjudande rum!

Fin present du fått på morsdag av din lilling.

Kram, Sofia