tisdag 13 april 2010

LENE BJERRE DESIGN

Välkommen soliga Tisdag!
Vädret har verkligen stor betydelse.
Att det är ljust och blå himmel på morgonen när jag går hemifrån
och sedan lika ljust på eftermiddagen när man kommer hem igen gör mig så lycklig.
Jag har lärt mig under årens lopp att jag är väldigt beroende av ljus.
Även om jag gillar hösten/vintern så är det någonting
under dessa månader som lätt får mig att
känna mig deppig, och det är just mörkret!
Usch, det finns inget värre än att vara/känna sig "down".


Jag vet att det är många som precis som mig lider av liknande besvär.
Nu får vi passa på att njuta ;)

En annan sak som påverkar mig väldigt
mycket är färger.





Vad gillar du för färger?


Själv så har jag många olika favoritfärger.
Svart och vitt går alltid hem hos mig, vare sig det är i mitt hem eller om det är på
mina kläder.

Men sen är det ju det här med ljus/mörker & årstider som har viss betydelse igen.
Nu när vi gått mot ljusare tiderigen, då börjar man plocka fram sina ex. ljusare kläder,
och sen när vi går mot mörkare tider igen så plockar vi fram våra ex. mörka kläder.
Hmmmmm, kanske borde det vara tvärt om.....då skulle vi ju helt plötsligt få lite ljus i mörkret.
Ha, ha
Snillet spekulerar!!




Men jag tycker i allafall att det är himla faschinerande
hur vi påverkas av olika saker.

Visar er bilder från Lene Bjerre Design.

Väldigt fina bilder med underbara detaljer i härliga färger.

Kika in på hennes sida :)

Önskar er en toppen dag

Ut & Njut




Inga kommentarer: