torsdag 11 mars 2010

NEWS

I LOVE H&M
Massor av fint över allt.
Var inne på H&M Shop Online.
Fick syn på denna jätte härliga bild.....jag som bara är galen i rosa just nu.
Det var ett och annat som hamnade i kundkorgen!
Stockholm bjuder på blå himmel och sol idag igen.
Sitter på kontoret och drömmer om semester.
Jag har fönstret på glänt, riktigt skönt att få in lite frisk luft och dessutom är det ett litet flygplan som flyger runt här ovanför och det ljudet hjälper till att spinna på mina drömmar.
Ha en härlig eftermiddag!
KRAM

3 kommentarer:

Tezz från Kungens Kurva sa...

Är också galen i rosa, när jag var barn tyckte jag inte alls om det men nu älskar jag allt rosa :)
Visst är det härligt med vårvädret, man kan inte låta bli att drömma sig bort till sommaren.
Ha en fin kväll!

Anna - Starwoman sa...

Tack för kommentaren på min blogg och så hittade jag till din jättefina blogg. Helt i min smak, den hamnar pbland favoriterna på momangen :-)

Nu ska jag kika in på tävlingen du skrev om, älskar rosa och armband så det låter som en tävling för mig ;-)

Ha en skön fredagskväll, här är det lugna gatan i soffan.

Kramar, Abba

Myhome sa...

H&M sin kolleksjon er utrolig lekker:) Herlig inspirasjonsbilde:)
Tusen takk for koselig hilsen hos meg!
Ha en riktig fin helg!
Klem Anita