måndag 15 mars 2010

MALLIS

Källa: More of White.

SOMMAR, SOL & BAD

Idag har jag haft en riktig drömmar dag.

Jag har alltså ägnat stora delar av dagen åt att drömma mig bort....fundera på saker

som jag gärna vill göra :) Riktigt härligt.

Och nu på kvällen har jag suttit och gått igenom massa fotografier.

Fastnade en lång stund på fotografier från våran senaste utlandssemester.




Det var sommaren 2008.
Vi var 8 vuxna och 4 barn som åkte till Mallis en vecka.
Vi bodde på ett toppen bra hotell precis vid stranden i barnvänliga Alcudia.



Mina älsklingar :)


Det var lillens första utlandsemester :)
Och det har vi inte gjort för sista gången....han trivdes som fisken i vattnet;)
Perfekt resmål att åka till med små barn, kort flygresa, barnvänligt och temperaturer som
dom klarar av.


Åh, jag är så sugen på att åka någonstans....
Vi får se om det blir nån liten tripp någonstans ;)

Bäst att vara ute i skaplig tid....det mesta börjar väl säkert redan bli fullbokat!

Tänkte gå och lägga mig i skaplig tid idag....har en sjukling hemma igen
som väcker oss titt som tätt.

Men det passar mig bra så kan jag forsätta drömma på riktigt!

Sov gott sen när det blir dags

KRAM





Inga kommentarer: