lördag 20 mars 2010

EGENTID

Foto: More of White.
Fotograferade tidigare i veckan till min hemsida, hade hoppats på mer ork idag
så att jag skulle fortsatt med det. Påsken närmar ju sig med stormsteg.


Pigg, Piggare, Piggast

Välkommen härliga, soliga Lördag!

Idag känner jag mig hyfsat pigg. Men lillen är mycket piggare idag än tidigare i veckan :)

Det är jag glad över, men typist när man själv inte känner sig på topp.

Så lite kortfattat: lillen är alltså piggast av oss två :0))))

C jobbar idag och därför är jag & Elliot ensmma hemma.

Hmmm, tänk er en 2-åring som har varit inne i en vecka....han klättrar väl snart på väggarna...

så han ska få åka med farmor till kusinerna och leka en stund.

Så snart ska jag ha lite egentid här hemma.

Jippi :)


1 kommentar:

Sjöbris o vita ting sa...

Hej!

Vilken fin blogg!
Känner igen känslan av egentid, då man verkligen får ladda batterierna en stund, eller ibland till och med passa på att storstäda när man har hela huset för sig själv.
Krya på dig!/Kristin