torsdag 25 februari 2010

KLÄNNINGAR

Källa:Ellos


UTE I GOD TID!
Klänningsjakt




Källa:Ellos

Tänkte passa på att visa er några fina fynd jag stött på idag
på nätet....
Olika fina modeller och kulörer, men dom har en gemensam nämnare ;)
Nämligen PRISET....alla kan köpas för mindre än 500kr.
Härlig inspiration, tycker jag...
Längtar efter våren & sommaren som bara den nu.

Källa:H&M

Och därför tyckte jag att det kändes härligt att ägna lite tid åt just klänningar.
Aldrig annars använder vi väl klänningar så mycket som just på sommaren.
Av många olika anledningar förstås,
med tanke på väder, tillställningar, humör och så vidare.
Nu ska jag ut och strosa lite fort på stan ;)
sen ska jag skynda mig hem till mina älsklingar.
Ha nu en härlig kväll allihop.
KRAM

2 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Hallå vad kul att du har hittat till mig. Vilken underbar klänning den första är. Måsate genast kika in hos Ellos. Här är en till som längtar och längtar till vår och sommar.

Kram Anne

lilla Tildes hem sa...

Hej!

Lyckans mig som hittade hit!!! Du har en jättefin blogg och klänningarna är så läckra! Jättebra ide med inredningsparty hemma! Skulle vilja ha ett sådant men bor lite långt borta...jag bor i Finland :)

Kommer igen!

Sofia