fredag 15 januari 2010

UNDERBARA VECKODAG



Fredag!





Känner mig som en Arkitekt....här planeras & skissas det för fullt!

Det är inte dags ännu...men det krävs en del planering.

Jag tänker på vårat loft...som har blivit större.

Det ska inredas till vårat sovrum & Tv rum
.






Det är mycket som ska planeras.
Allt ifrån färg på väggar till möbler till golv.
Det är även två starka viljor som ska komma överens.
Just denna del av huset tycker C att han ska inreda helt själv,
men det tycker inte jag!
Japp, det blir nog bra till slut, det brukar det bli iallafall.





I den delen av loftet som kommer att bli sovrumsdel
vill C lägga in en heltäckningsmatta.
Jag vet inte riktigt om jag är för eller emot ännu.
Men det tål att funderas på.
Ibland måste man ge med sig ....för husfridens skull ;)



Ha nu en alldeles Underbar fortsättning på fredagen
&
start på helgen

KRAM

Inga kommentarer: