söndag 31 januari 2010

SLUT PÅ VECKAN


SÖNDAG
Idag har jag ägnat stora delar av dagen åt hemma fix,
men jag har även hunnit med att slappa en hel del.
Jag har passat på....Lillen har nämligen varit hos mormor så vi har varit solo.
Gästerna lämnade oss imorse efter frukosten för att bege sig hem till Göteborg.
Supermysigt tjejer att ha er här :)



Idag har jag storstädat i Elliots garderob....känns super skönt att ha det gjort,
men det känns alltid lite sorgligt varje gång det är dags att lägga undan en massa fina kläder...det är nog inte kläderna i sig utan att jag verkligen får det bekräftat att lilleman faktiskt växer...va?
Ska min lilla bebis bli stor???
Självklart tycker jag att den här åldern är fantastisk, liksom alla andra små milstolpar på vägen,
men jag kan inte låta bli att tycka att det känns sorgligt.


På tal om kläder & garderober....nästa gång måste jag ta tag i mina egna garderober!
En sak som jag är säker på.....om vi ska flytta någon gång...
Då ska mina kläder få flytta in i ett eget rum ;)
Sov Gott
KRAM

1 kommentar:

Angelica Gillheim sa...

Tack själv för helgen! Synd att tiden gick så fort bara.

Ser att du lagt ut bilder på min garderob ;-)

Kram
Angelica