måndag 18 januari 2010

INTE PÅ TOPP



Hej Kära Bloggisar!

Idag har jag inte kännt mig på topp om man säger så...

dagen har spenderats liggandes i soffan.

Och nu tänkte jag förfytta mig till sängen...så roligt har jag det ;)

Hoppas att jag känner mig mer allert imorgon.

Jag tänkte höra med er om det är någon som har något bra boktips till mig?

Själv äger jag inte många böcker....det är sällan jag tar mig tid

till att sätta mig ner och läsa en bok, men idag kände jag att det kanske borde bli ändring på det!

Hoppas att ni mår bra.

Sov gott!


1 kommentar:

Angelica Gillheim sa...

Hej,

Såg att du ringde igår. Kunde inte svara men jag hör av mig i veckan.

Tråkigt att vara sjuk, krya på dig och hoppas att du blir bättre snart.

Jag har massor med "chick-litt" böcker som jag kan ta med mig upp till sthlm om du är intresserad....

Kraaaam!!!!