fredag 1 januari 2010

ÅR 2010






Källa: More of White.

Välkommen nya år!

Startar året med en dag som går i lugnets tecken...jag sitter för tillfället för mig själv uppkrypen i soffan med en god kopp av Nk´s mumma kaffe och och en liten skål med glass och chokladsås, mums.
Resten av familen har somnat framför en film, helt förståligt...jag känner mig också lite seg efter gårdagens avslutning av det gångna året. Men trevligt var det!
Sitter just nu och tittar ut genom fönstret...snacka om vacker start på det nya året.
År 2009 har varit ett år som mer eller mindre bara sprang förbi...detta år har verkligen gått i en hisklig fart. Men året har bjudit på en hel del minnesvärda saker. Vi började året med att Lilla Elliot började på förskolan...och jag började arbeta igen efter en underbar mammaledighet...jag startade även denna blogg :) som jag är väldigt glad över...och det är någonting som jag kommer att fortsätta med lång tid framöver. Jag & C förlovade oss detta år och en hel del mer har vi varit med om!
Nu ser vi fram emot ett helt nytt år med nya upplevelser!
Välkommen 2010

Inga kommentarer: