måndag 28 december 2009

CLEAN WARM COTTON



Godmorgon alla Underbara!

Sitter vid skrivbordet och dricker en kopp kaffe...tror att det kommer att bli en lugn vecka på jobbet. Har precis pratat i telefon med min lilla skrutt...han har sovit jätte gott hos sina kusiner. Där var det redan full fart...klockan har inte ens slagit 09.30 men barnen var redan på väg ut för att åka pulka. Kommer ihåg själv hur roligt man tyckte att det var när man var liten!

Idag doftar jag CLEAN WARM COTTON! En julklapp från C. Har länge gått och doftat på den i butiken...men inte varit säker på om den passat mig...jag är nämligen väldigt känslig med dofter på mig själv. Kan tycka att en doft luktar jätte gott på någon annan, men när jag själv sätter på mig den doften så kan jag lätt må illa. Men nu funkar den över förväntan och det är jag super glad över för den är luktar väldigt fräscht.

Inga kommentarer: