tisdag 13 oktober 2009

Klåfingrig


Källa: Car Möbel.
Det jobbiga just nu med att ha småbarn är att...ingenting får stå på sin plats...min son fyller snart 2 år och han är väldigt klåfingrig....exempel igår....jag hade en bricka med silverljusstakar och även två små vaser med avklippta gladiolus i....på vardagsrumsbordet...den lilla rackarn visste mycket väl att det var mammas och att det var ajabaja....trodde jag iallafall...men han tog första bästa tillfälle...och plocka sönder blommorna...vattnet låg lite här och där...det var den synen jag möttes av när jag gick in i vardagsrummet och min fösta reaktion var ju så klart...aj aj osv. Ända tills det slog mig....att...tänk om han har druckit av vattnet....ahhh det kanske är giftigt....åh nej han kanske till och med har ätit på stjälken....så det var bara att ringa 320100 Vårdguiden....och rådfråga...Tur att dom finns!

Inga kommentarer: