lördag 19 september 2009

Förkylning & Frisörbesök




Vaknade imorse & kände mig riktigt hängig....jobbigt!! Men det var bara att kliva upp ändå...hade nämligen en frisörtid bokad 09.00...på en salong som jag aldrig besökt tidigare...pirrigt! Tog med mig några bilder...på hur jag ville se ut när jag gick därifrån...skämt & sido, men jag måste säga att jag ofta tycker att Carolina Gynning är väldigt snygg i håret så jag tog med mig en bild på henne...jag ville visa hur jag ville färga & slinga! Och resultatet blev ungefär som jag tänkt mig...jag känner mig väldigt nöjd! Typ första gången jag inte går ifrån frisören med 10 cm kortare hår...och det är jag väldigt glad för. Färgen är ungefär som på bilden där hon har långt hår...men min längd är ungefär som på bilden med lite kortare hår!! Hade varit enklare om jag fotade mig själv och visade er...men det får jag göra en annan dag känner mig för hängig och risig för det idag!

Inga kommentarer: