söndag 3 februari 2013

LJUSKÄLLOR!


 
Min nya snygga lampa som jag gillar massor (kommer från Granit)
hänger ovanför schäslongen i vardagsummet.
 
 
 
VÄLKOMMEN HÄRLIGA LJUS!
 
 
Tänk att lite ljus kan vara så underbart!
Nu tänker jag på solljuset som har visat sig från sin allra bästa sida denna helg...
Hemmet fick helt plötsligt nytt liv.
 
 

 
 
 
Och jag som älskar att fota slände mig över kameran och fotograferade lite ur några vinklar i hemmet...självklart så blev det som vanligt bara i dom hörnen där jag kände att det var lite representativt!
 
När man vill fota ex. hela vardagsrummet eller hela sovrummet så krävs det lite mer planering.
Och tyvärr så blir det inte så generöst med sådana tillfällen denna tid på året...eftersom att det krävs bra ljus...och så vill jag gärna hinna ställa fram stativet ;)
 
 



 
Men det här med fotografering har blivit en hobby...jag gillar det massor.
Vore super kul att ta en fotokurs!
 
 
Nu ska jag fixa vidare lite här hemma,
strykning pågår!
 
Vi ses, kram!



 


Inga kommentarer: