lördag 29 december 2012

GOD FORTSÄTTNING



HEJ HALLÅ!!


Har ni haft en skön jul?


Åh, vad det har varit skönt med lite ledighet.




Hemma är det fint och juligt, men ganska enkelt pyntat.
I granen i år kör jag med min favvo belysning sedan några år med fina pappstjärnor från Watt o Veke och enkla vita kulor och nytt för i år fin fin julgransdekoartioner i porslin från House Doctor.




Lite bakning har vi hunnit med också...lilleman fick vara med och bestämma och då blev det hans favorit chokladmuffins men i miniformat ;)
På tal om godsaker....oj vad man äter under denna högtid ;)

Känner ni som jag?

Är ni också väldigt nöjda med allt vad julmat heter för denna gång....

Nu blickar vi framåt!

Näst på tur står ju årets festligaste dag , wihoo!!




Jag vill passa på att önska er alla en god fortsättning :))


Min fina lilla pojke som redan har hunnit bli 5år, för varje år som gått så har julafton bara blivit mer och mer spännande ;) vi har en super nöjd kille här hemma...tänk att tomten kom med såå mycket fint.




Här har vi börjat plocka bort det mesta pyntet som hör julen till, för här ska det nya året snart firas in.

Det är en hel del som ska förberedas inför nyårsafton som ska firas hemma hos moi,
känns jätte kul att i år få stå som värd och värdinna :)



Nu ska jag mysa vidare med mina fina killar!

Sköt om er så länge.

BAMSEKRAMEN


2 kommentarer:

A House With A View sa...

Vilka hääärliga bilder!!! Riktigt stämningsfullt!! Och vilka snygga killar, båda två:))) Och så snygg du är:))))

Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!

Kraaaaaam aka

Unknown sa...

Åh, gulliga fina du Aka :))
En stor kram till dig och Ett Nytt År!